Sæsonens sidste træning. Børne og Grundhold viste hvad de kunne og hvad de har lært. Og man kan tydeligt se på alle at der er rykket et stykke siden vi startede sæsonen. Smil over hele linjen også selvom varmen var der. Gennembrydninger af både Børn og Grundhold - Flotte hver og en. I kan sagtens være stolte af det I har nået, kæmpe KIHAP! til hver og en.

Husk, selv i sommerferien er det en god idé lige at gå sin taegeuk, genopfriske lidt teori, lave hundrede spark og hundrede armbøjninger, hver dag :) I har kæmpet godt for det I har nået - hold fast i det, og så ses vi på den anden side af Sommerferien. D. 11/8.

Rigtig god sommerferie til alle.